Aktuálně





15 března 2012

Máte chuť na slazený nápoj?

Doporučujeme si ji nechat zajít:o)

4 komentáře:

  1. Piju pouze vodu s trochou citronu a když mám chuť na sladkou tak si tam dám trochu šťávy z mandarinky:) a když mám maxi chuť na sladké pití tak trošku sirupu:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jsem se premohla a taky piju jenom vodu...a kdyz mam chut na sladky piti tak si kapu do vody trochu stavy.

    A mam dotaz: dneska jsem si koupila syrovatkovy napoj od Madety a az doma jsem se koukla na slozeni...obsahuje na 100g 13.8g sacharidu a vsechno to jsou cukry...Asi to neni nejstastnejsi volba pri redukci hmotnosti, co?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Terez, syrovátka opravdu obsahuje přes 60 % sacharidů, takže pro redukci zrovna nejvhodnější není. Ale zase obsahuje vitamíny C a E a také vitaminy skupiny B(B1, B2, B6, B12). Dále obsahuje řadu minerálních látek hořčík, vápník, draslík, fosfor a další. Takže k redukci hmotnosti bych ji nedoporučila, ale jako součást pestré stravy si ji jednou za čas klidně dej. Ještě jedno upozornění: mimo tyto prospěšné látky, ale také obsahuje laktózu, takže lidé, kteří netolerují laktózu by syrovátku konzumovat neměli.

      Vymazat